A mobiltelefon csomagokkal kapcsolatos kérdések

- Mi szükséges ahhoz, hogy csatlakozhassak a flottához, és nekem is lehessen ilyen kedvező mobiltelefon előfizetésem?

Az első lépés az, hogy a főoldalon vagy az Árak menüpontban válaszd ki, hogy melyik tarifacsomagot szeretnéd és töltsd ki a megrendelési űrlapot. Kövesd végig a folyamatokat, fogadd el a szerződést, fizesd ki a kezdeti költségeket gyorsan és költségmentesen bankkártyával, utald át, vagy fizesd be a bankszámlánkra. A folyamat egyszerű és gyors. Ha számhordozással szeretnéd, akkor kérlek olvasd el az ehhez kapcsolódó kérdés/válaszokat is.

- Van hűségidő?

Nincs, én nem is lesz. Viszont érdemes nálunk maradni, mert folyamatosan egyre nagyobb kedvezményeket fogunk kiharcolni Nektek, és a kedvezményeket nálunk a régebbi ügyfelek is azonnal megkapják, nem csak az újak!

- Ha nekem még élő hűségidőm van, akkor mit lehet tenni?

Ebben az esetben írd meg nekünk, hogy mikor jár le a hűségidőd, és azelőtt nem sokkal értesíteni fogunk, hogy hogyan tudsz hozzánk csatlakozni. Addig is használd ki az ajánlói rendszerünket, és gyűjts a kedvezményeket. Ugye milyen jó az, ha mire áthozod a számodat a flottába, addigra már annyi kedvezményed összejött, hogy sosem kell telefonszámlát fizetned, sőt, akár még egy mobil is kijön belőle? 🙂

- Mi az az egyszeri csatlakozási díj?

Ez egy egyszeri díj, ami a következőket tartalmazza:

– Egy egyedi linket, amivel ha valaki regisztrál, akkor 5000 Ft kedvezményt kap a csatlakozási díjból, és így hozzád tudjuk kapcsolni

– 50 db személyre szóló információs lapot, melyet el tudsz helyezni a házban a postaládákban, vagy a szüleid munkahelyén, stb.*

– Egy kézikönyvet, amiben leírva megkapod, hogy hogyan tudod a legjobban értékesíteni, tovább ajánlani a mobil flottát, hogy minél hamarabb ingyen legyen a telefonszámlád*

– A teljes ügyintézés díját

– A háttérben lévő informatikai rendszer folyamatos felügyelését és díjait

A csatlakozási díjat mindenkinek meg kell fizetnie, aki szeretne a flottához tartozni, nem visszatérítendő.

* A kézikönyvön és a személyre szabott információs lapokon dolgozunk, elkészülésük után postázzuk őket. Amennyiben a kézikönyvre nem tartasz igényt kinyomtatva, akkor PDF-ben fogjuk átküldeni Neked. Ez gyorsabb és környezet barátabb megoldás is.

- Mennyibe kerül a Közösségi mobilcsomagok havi díja?

A részletes árakat megtalálod a ezen a linken.

- Készülékvásárlásra van lehetőség?

Mivel nálunk nem írsz alá hűségnyilatkozatot (és nem keressük vissza a díjcsomagok havi árával pluszban a telefon díját), ezért nálunk nincs lehetőség részletfizetéses készülékvásárlásra. Nagykereskedésekkel azonban kapcsolatban állunk, tehát be tudunk szerezni telefonokat.

- Másodperc vagy perc alapú a számlázás?

Másodperc alapú.

- A csomagokban elérhető internet felhasználása után mi történik?

Ha eléred a csomagokban kínált internet felhasználás limitet, akkor a sebessége lelassul. Túlforgalmazás vagy túlszámlázás nem történik.

Számlázással kapcsolatos kérdések

- Hogyan tudom a kezdeti költségeket és a havi számlámat kifizetni?

A kezdeti költségek (csatlakozási díj és kauciók) fizetéséhez ezeket a módokat tudod igénybe venni:

  1. Bankkártyás fizetés (weboldalon a rendelés végén, vagy a szamlazz.hu rendszerén keresztül kapott számlán kattintva)
  2. Banki átutalás – bankszámláról átutalással, ennek díjai a saját bankod elszámolása alapján
  3. OTP Bankfiókban pénztári befizetéssel a Közösségimobilflotta.hu Kft. bankszámlájára
    (OTP számlaszám 11711003-21460313),
    Ezzel a befizetéssel nem merül fel költséged.
  4. Magnet Bankfiókban pénztári befizetéssel a Közösségimobilflotta.hu Kft. bankszámlájára,
    (Magnet Bank számlaszám: 16200144-18530801),
    Ezzel a befizetéssel nem merül fel költséged.

 

A havi telefonszámlád fizetéséhez pedig ezeket a módokat tudod használni:

  • Banki átutalás – bankszámláról átutalással, ennek díjai a saját bankod elszámolása alapján
  • OTP Bankfiókban pénztári befizetéssel a Toma Family Mobil Kft. bankszámlájára
    (OTP számlaszám 11713177-20004800),
    Ezzel a befizetéssel nem merül fel költséged.
  • Magnet Bankfiókban pénztári befizetéssel a Toma Family Mobil Kft. bankszámlájára
    (Magnet Bank számlaszám: 16200209-17071116),
    Ezzel a befizetéssel nem merül fel költséged.

 

A bankkártyás fizetésen kívüli valamennyi befizetési mód esetében a díjbekérő számlán szereplő sorszámot és a szerződésen szereplő nevedet kell a közlemény rovatba beleírnod.

- Mikor van a számlazárás napja?

Minden hónap utolsó napján.

- Milyen határidővel kell fizetnem a havi számláim?

Minden hónap 10.-éig megkapod az aktuális számládat, melyet 5 napos fizetési határidővel kell kifizetned.

- Mi történik, ha nem fizetem időben a számlámat?

Fontos, hogy időben kerüljenek kifizetésre a telefonszámlák, ezért érdemes például csoportos beszedési megbízást beállítani. Úgy tudjuk alacsonyan tartani a havi díjakat, ha mindenki időben fizeti a telefonszámláját, ezért ezt szigorúan kell vennünk.

Abban az esetben ha a határidőig nem kerül kifizetésre a számla, akkor a következő napon egy felszólító SMS-t küldünk, melynek adminisztrációs díja 300 Ft + Áfa.

Ha ennek ellenére sem történik meg a számla kifizetése, akkor 3 nap múlva a kimenő hívások indítását letiltjuk a telefonszámon. A visszakapcsolás adminisztrációs díja 5600 Ft + Áfa, és természetesen szükséges hozzá az elmaradt telefonszámla rendezése is.

Abban az esetben, ha a kimenő hívástiltás ellenére sem történik meg a számla befizetése, jogosultak vagyunk a hívószám teljes kikapcsolására is, melynek adminisztrációs díja 5000 Ft + Áfa. A visszakapcsoláshoz szükséges az elmaradt számla és az adminisztrációs díjak befizetése.

Ha előre tudod, hogy adminisztrációs vagy egyéb problémák esetén nem tudsz abban az időszakban számlát fizetni, akkor annak megelőzésére, hogy korlátozás kerüljön a hívószámra kérünk előre fizesd ki az aktuális telefonszámládat, ahogy a következő pontban olvashatod. Ez Neked is és nekünk is sokkal jobb megoldás.

- Kifizethetek előre több havi telefonszámlámat is?

Igen, természetesen. Kérlek jelezd, hogy mekkora összeget szeretnél befizetni, és mi arról fogjuk kiállítani a számlát. Ezután ebből a befizetett összegből fog minden hónapban az aktuális számlád levonódni, a maradékot pedig továbbgörgetjük egészen addig, amíg el nem fogy a keret.

- Kitől és hogyan kapom meg a számlámat?

A mindenkori havi telefonszámládat a Toma Family Mobil Kft.-től fogod megkapni, e-mailben.

- Kinek kell fizetnem a csatlakozási díj és az első havi számlám díját?

A csatlakozási díjat és az első havi számlád kauciós díját a Közösségimobilflotta.hu Kft. részére kell fizetned.

Roaming, nemzetközi hívással kapcsolatos kérdések

- Ha külföldre megyek, automatikusan tudom használni a mobilomat?

Nem. E-mailben kell jelezned a Roaming aktiválási szándékodat, és be kell fizetned a bruttó 12 700 Ft-os kauciót.

- Hogyan tudom bekapcsolni a Roaming és a nemzetközi hívás funkciót?

Vagy már a kezdeti megrendelés során kiválasztod a Roaming / Nemzetközi hívás kaució opciót és akkor kifizeted, vagy pedig mielőtt külföldre mész jelzed számunkra ezt e-mailben a roaming@kozossegimobilflotta.hu e-mail címen.

Ezután kapsz egy számlát a kaució összegéről (bruttó 12 700 Ft) és miután a számla összege megérkezett hozzánk egy napon belül aktiváljuk a szolgáltatást.

- Mennyi mobilinternetet használhatok az EU-s országokban a keretemből?

A Telekomos csomagoknál az alábbi táblázat alapján:

 
Belföldi mobilinternet csomag EU-ban felhasználható keret
1 GB 1 GB
2 GB 2 GB
7 GB 3 GB
12 GB 7 GB
25 GB 7 GB

Számhordozással kapcsolatos kérdések

- Hozhatom a flottába a meglévő számomat?

Természetesen igen.

- Telekomos csomagot választottam, hogyan működik a számhordozás folyamata?

Ha a Telenortól, Vodafone-tól vagy a UPC-től történik a számhordozás:

Be kell menned a Telekomhoz áthozni a SIM kártyádat és a telefonszámodat a saját nevedre. Fontos, hogy csak ugyanarra a névre tudod átírni, mint amin eredetileg volt (a számhordozásnál automatikus számítógépes karakterellenőrzés van, ha bármilyen adat nem egyezik az eredeti előfizetői adattal, akkor az megakasztja nagyon a folyamatot). Fogsz kapni egy új SIM kártyát, és meg fogják neked mondani, hogy mikor áll át az új hálózatra, akkor kell majd a régi kártyát kidobni, és az újat berakni.

2 opció van a Telekomhoz hordozáskor:

– Olcsó előfizetés

Ha eleve egy nagyon olcsó alapdíjas előfizetésre hozod át a kártyádat a Telekomhoz, akkor pár nappal gyorsabban tudjuk bemozgatni a flottába a számot, mert nincs benne plusz 1 kártya csere az online folyamatban (ami akkor történik, ha Dominó feltöltőkártyást raknak át előfizetésbe).

Fontos: Amennyiben egy alacsony havi díjú előfizetésbe hordozod át a telefonszámod, akkor a következő történik a számlázással: Ha pl. hónap közepén kerül be a flottába, akkor (mivel a Telekomnál hó végén van számlazárás) nem fogsz kapni egy külön számlát egy fél hónapról a régi díjcsomagodról a Telekomtól, hanem már nekünk lesz kiszámlázva és mi számlázzuk tovább. Tehát Te tőlünk fogsz kapni egy olyan első számlát, amin két fajta díjcsomag szerepel, az előző tört hónap és a flottás tört hónap.

– Dominó feltöltőkártyás

Ha azt választod, hogy feltöltőkártyásra hozod át a telefonszámodat, tehát Dominós ügyfél leszel, akkor egy pár nappal tovább tart a folyamat, mert a Dominós SIM helyett fogsz majd kapni megint egy új SIM kártyát, most már a flottás kártyát, postán. Neked kell aktiválni, lesz benne egy telefonszám, fel kell hívni, és akkor leszel a dominó helyett a flotta tagja.

Az az egyenleg, ami a dominó kártyádra kerül, nem veszik el, hanem a következő telefonszámládból jóvá lesz írva.

Ami szükséges nekünk még: Lemondónyilatkozat (a telefonszámról, hogy behordozhatjuk a flottába) és meghatalmazás az ügyintézéshez. Amikor ezek visszaérkeztek hozzánk aláírva, akkor tud megtörténni a flottába való bemozgatás. Érdemes a lehető leggyorsabban visszaküldeni.

Megjegyzés, ha már most is Telekomos vagy:

Telekom előfizetés (aktív hűségidő nélküli) áthordozása lehetséges, de csak úgy, hogy először Dominósítani kell a telefonszámot (érdemes számlazárás előtt, a hónap utolsó napjaiban), és utána a következő hónap elején be tudjuk mozgatni a flottába a telefonszámot.

Telekom Dominó kártyát azonnal be lehet mozgatni a flottába.

- Telenoros csomagot választottam, hogyan működik a számhordozás folyamata?

A megrendelés leadása és a szerződés elfogadása után a Telenoros kapcsolattartónk fel fog keresni téged Telefonon, és segít a teljes folyamat ügyintézésében. Szükséged lesz majd a legalacsonyabb lakossági előfizetési díj előre fizetésére a Telenornak, ami jelenleg 2560 Ft. Ha áthordozásra került a számod, akkor utána rögtön beteszünk a flottába, és ezt az előre fizetett díjad megmaradt részt jóváírjuk a következő számládból.

- Előfizetéses vagyok, át tudom hozni a számom?

Igen, amennyiben nincs rajta élő készülék- vagy tarifacsomaghűséged.

- Feltöltőkártyás vagyok, át tudom hozni a számom?

Természetesen, a fenti folyamatokat kell végigcsinálni.

Új kártya igényléssel kapcsolatos kérdések

- Teljesen új kártyát is kaphatok, új számmal?

Természetesen igen. Ez a leggyorsabb verzió, rendelés után maximum pár nappal már meg is kapod a kártyá(ka)t. Budapesten személyes átvételi lehetőség is megoldható, így azonnal hozzájuthatsz.

- Ki tudom választani, hogy mi legyen az új számom?

Nem, sajnos nem lehet kiválasztani milyen számot szeretnél.

- Minden esetben új SIM kártyát kapok?

Új hívószám igénylése esetén igen, minden esetben új SIM kártyát kapsz.

Ha Telekomos csomagba jössz és már most is Telekomos előfizetésed van, akkor nem kell új SIM kártya.

Ha Telenoros csomagba jössz, és már most is Telenoros előfizetésed van, akkor nem kell új SIM kártya.

Minden más esetben (számhordozás, feltöltőkártyás szám flottába mozgatása) új SIM kártyát biztosítunk számodra.

- Hogyan kapom meg az igényelt kártyá(i)m?

Az igényelt kártyá(i)d alapesetben Magyar Posta által küldött elsőbbségi levélben kapod meg, és amikor megérkezett jelzed nekünk, hogy aktiváljuk. Biztonsági okok miatt aktívált SIM kártyát nem küldünk postán. Előzetes egyeztetés alapján lehetőség van a budapesti irodánkban személyesen is átvenni. Más városokban is tervezünk átvételi pontokat, a partnereinket folyamatosan bővíteni fogjuk. Figyeld a híreinket!

- Ha szeretnék kilépni a flottából, akkor az hogyan lehetséges? Visszakaphatom a telefonszámom?

Természetesen, hiszen nincsen hűségnyilatkozat, és nem is lesz! Amennyiben ilyen igényed van, akkor kérlek jelezd ezt számunkra, és 30 napos felmondási idő lejárata után ki tudjuk vonni a hívószámot a Flottából. Egyszeri adminisztrációs költsége bruttó 9906 Ft.

Az ajánlói rendszerrel kapcsolatos kérdések

- Akkor is csatlakozhatok az ajánlói rendszerhez, ha még nem vagyok nálatok előfizető?

Természetesen igen. Regisztrálj be a rendszerünkbe, válaszd ki az ajánlói kódod és onnantól kezdve élni fog az ajánlói linked, amin keresztül csatlakozhatnak a Flottához a barátaid, ismerőseid. Bővebben az ajánlói kódról lejjebb.

- Hol tudok beregisztrálni az ajánlói rendszerbe?

Ha már előfizetőnk vagy, vagy előfizetést vásárolsz, akkor a folyamat részeként automatikusan bekerülsz ajánlónak is, és egy külön e-mailben fogod megkapni az űrlapot, ahol be tudod állítani a saját ajánlói kódodat.

Amennyiben csak az ajánlói programunkba szeretnél egyelőre beregisztrálni, ahhoz kattints erre az oldalra, és ott minden információt megkapsz.

- Meg van határozva, hogy mennyi tagot hozhatok a flottába?

Nincsen meghatározva. Nekünk az a célunk, hogy segítsünk abban, hogy legalább annyi tagot tudj a flottába hozni, hogy a Te havi számlád ingyen legyen. Természetesen annak örülünk és segítünk, ha olyan céljaid vannak, hogy szeretnél még pénz is keresni belőle, vagy esetleg ebből szeretnél megélni. Támogatunk mindenben, vedd fel velünk a kapcsolatot, ha segítségre van szükséged!

- Minden tagnak be kell fizetnie a csatlakozási díjat?

Igen. Neked is, és az általad ajánlottaknak is be kell fizetni ezt az egyszeri díjat. Kedvezményt kaphatsz belőle, ha valakin keresztül csatlakozol, ezért érdemes használni az ajánlói kódját a vásárláskor.

- Ha az én linkemen (én ajánlásomon) keresztül jön valaki a flottához, akkor kaphat kedvezményt a csatlakozási díjból?

Igen! Ha valaki használja az ajánlói kódodat (a megrendeléskor kell beírnia az ajánlói kódodat, hogy érvényesítse a kedvezményt), vagy ajánlói linkeden keresztül érkezik (a megrendeléskor automatikusan a Te ajánlói kódoddal lesz kitöltve) akkor 5000 Ft kedvezményt kap a csatlakozási díjból. Ez neki is jó, mert így kedvezményesen csatlakozik, és Neked is jó, mert így nem fogják kikerülni, hogy rajtad keresztül csatlakozzanak, no meg persze az 1000 Ft jutalmat is Te zsebeled be. 🙂

- Mi az az ajánlói kód? Nem elég, ha valaki a linkemen keresztül érkezik?

Az ajánlói kódod és az egyedi linked ugyanaz a legalább 5 karakterű kódod. Ha valaki a linkeden keresztül jön, ő is ugyanúgy megkapja a megrendeléskor a kedvezményt, mintha csak az ajánlói kódot tudná és azt írná be manuálisan.

Amennyiben keletkezett vásárlás az ajánlói kódoddal, akkor a következő hónap elején kapni fogsz egy e-mailt a teljes kimutatással.

Tehát a válasz a fenti kérdésre: a link használata és az ajánlói kód egyenértékű, hogy az ismerősöd megkapja a kedvezményt és neked is jóvá írjuk az utána érkező jutalmakat. Talán a link annyival egyszerűbb, hogy ott utána már biztosan hozzád fog kapcsolódni az ismerősöd.

- Van valamilyen feltétele annak, hogy az általam ajánlottak után megkaphassam a kedvezményt, jutalmat?

Igen, a csatlakozási díjadat be kell fizetned. Ha anélkül kezded el gyűjteni a kedvezményeket, hogy befizetted volna a csatlakozási díjat, akkor virtuálisan gyűlik a fiókodban az összeg. Ezt akár a csatlakozási díjadra is fel tudod majd használni.

Pl.: van 6000 Ft jutalmad, mert 6 barátod csatlakozott a flottához, és ha meg akarod venni a csatlakozási díjat, akkor ennyivel kevesebbet kell majd érte fizetned.

De ne feledd el, hogy ha regisztráció után rögtön megvásárolod a csatlakozási díjat, akkor plusz jutalmak érhetőek el, ezért nem érdemes várni vele! 🙂

- Hogyan kapom meg az általam ajánlottak után a kedvezményt, jutalmat?

A következő telefonszámládból jóváírjuk. Ha több a kedvezményed, mint a havi telefonszámlád, akkor kijelölhetsz más flottás telefonszámokat is, hogy azok számláját csökkentsd. Ha nem szeretnél ilyet, akkor egészen addig gyűlik a kedvezményed, amíg nem kapunk tőled áfá-s számlát, aminek birtokában már el tudjuk utalni a jutalékodat.

Fontos, hogy csak akkor tudjuk jóváírni a kedvezményedet, ha időben befizeted a saját telefonszámládat (amennyiben még van fizetendő számlád) és csak olyan ajánlottak után, akik szintén időben befizették a számlájukat. Íme egy levezető példa erre:

Első naptári hónapban szereztél 12 ismerőst, aki szintén becsatlakozott a flottába. Utánuk jóvá írjuk neked a csatlakozási díjból kapott 12 ezer Ft-ot a következő hónap(ok)ban, és akár két telefonszámlád is kijöhet belőle!

Fontos viszont, hogy ez a 12 ismerősöd folyamatosan fizeti a havi telefonszámlájukat, tehát havonta 4800 Ft kedvezményt generálnak számodra. Ha ők például a márciusi számlájukat időben befizetik április 15-ig, akkor a rendszerünk azt fogja mutatni nekünk, hogy ez rendben van, tehát a Te áprilisi számládból a következő hónapban jóváírjuk a kedvezményt, és május 10-én ennyivel kevesebb összegről kapod a számlát.

Ha a 10 ismerősödből csak 10 fizette be időben a számláját, 2 elcsúszott vele egy kicsit, akkor viszont a rendszerünk azt jelzi, hogy csak 10 ember után vagy jogosult kedvezményt kapni, és a következő számládból csak 4000 Ft-ot írunk jóvá neked.

Ezért is fontos, hogy a számlák időben legyenek kifizetve, hogy a rendszer ne tüntesse el a kedvezményeidet.

- Hogyan tudom használni a saját egyedi linkemet?

A saját egyedi ajánlói linkedet úgy tudod megkapni, hogy megadod ezt a partnerregisztrációs folyamatban, vagy pedig a megrendelés után kapott e-mailben kapott űrlapon beállítod.

Ezután a használata a következő:

Egyszerűen csak elküldöd a https://kozossegimobilflotta.hu/AJÁNLÓIKÓD oldalt az ismerőseidnek a Facebookon, e-mailben, messengeren, vagy bárhol máshol egy olyan szöveggel, hogy ha ezen a linken keresztül regisztrálnak, akkor kedvezményt kapnak a csatlakozási díjból.

Ennyire egyszerű az egész. Aki az ajánlói linkeden keresztül érkezik és előfizet nálunk, az a Te kedvezményezetted lesz.